Мы свяжемся с Вами в ближайшее время. Спасибо!
Мы свяжемся с Вами в ближайшее время. Спасибо!
За деталями телефонуйте +38 (063) 539-58-60
20-21 вересня
РестоПрактики у Варшаві
Мільйони українців в Європі.
Тисячі українських підприємців запускають свій бізнес в новій країні, соціалізуються, намагаються бути корисними своїм родинам, Україні, ЗСУ.
Тому ми вирішили зробити РестоПрактики для наших, які переїхали, та мріють про свій ресторан та кав’ярню у Познані або Роттердамі.
Наші співвітчизники поділяться досвідом будування успішного ресторанного бізнесу в Польщі, Чехії, Великобританії, Португалії та Україні.
Це буде історія не про успіхи, а про реальний досвід, практичні інструменти, маркетинг, менеджмент, пот та сльози таких людей, як ми з вами.
Максимально відверто.
Маємо бути сильними і корисними.
Тож давайте робити одразу круті речі, немає часу на спроби. Навчаємось, стаємо сильнішими та робимо свою справу.
Тільки вперед!
Разом!
дні
спикерів
учасників
Власники, керуючі, топ-менеджери ресторанного та готельного бізнесу, шеф-кухарі, які прагнуть розвитку та кожен, хто хоче відкрити власний заклад в Європі або Україні.
чим відрізняється гастро бізнес в Європі і як в єврореаліях побудувати три мережі закладів: .
Співвласники мережі кав’ярень @dobro.dobro.cafe, @sushi.sushi.cafe та @prosecco.oyster.warszawa барів у Польщі та Чехії.
6 років тому переїхали з Києва до Варшави, та відкрили найменшу кав’ярню в Європі dobro&dobro, якою одразу ж увішли до Книги рекордів. А сьогодні вже мають 26 закладів у двох країнах + 8 закладів у процесі відкриття, і розвиваються по франшизі.
До того як варити каву, Інна та Олег працювали в київських рекламних агентствах. До того ж гастрономія буда першим бізнесом Ярових, але зараз крім цього компанія займається бухгатерським супроводом підприємців, консалтингом і готує IT проект.
як збудувати чітке та якісне виробництво в ресторані: .
Стас – співзасновник мережі кафе-кондитерських Honey та сімейної пекарні Завертайло з натуральним вином на Подолі. Вони невпинно створюють неймовірну кількість унікальних за суттю та сенсом десертів, випікають ненудну випічку та власний sourdough хліб, не перестають експериментувати з власним виробництвом морозива та при всьому цьому завжди залишаються взірцями стабільності та якості.
Як не втратити себе в постійному русі та розробці нового?
Як підлаштувати всі процеси та довіритися команді?
Як дивувати не тільки десертами але й постійними донатами?
Як створювати та планувати, коли за вікном сирени і війна?
досвід відкриття закладів у Варшаві: .
У ресторанному світі вже більше 20 років. 1998 рік – разом із партнерами відкрив ресторан «Піца Челентано» у Львові, який дав старт компанії. Адже після шаленого успіху цього ресторану, кожного місяця почали відкриватися нові ресторани по всій Україні – від Львова до Донецька, від Чернігова до Криму. Також, Марк Зархін є засновником та співвласником таких закладів – Япі, Картопляний Дім, ресторани та пивоварні Кумпель, Голодний Микола, Бачевських (Львів та Варшава), Browary Warszawskie (Варшава).
як зробити зі свого бізнесу Lovemark: .
Співзасновниця б’юті-простору @g.bar.kiev та засновниця сервісу оренди суконь @ohmylook, концепт стору @lavla.official, @photoroom.oml. Вже кілька років поспіль розвиває з командою напрям франшиз G Bar, наразі вони працюють в 11 країнах.
як відкривати Чорноморки в різних країнах: .
Власною справою зайнялася майже випадково. Бо колись ідея поставляти чорноморські морепродукти в київські громадські харчування виникла після незвичного подарунку від однокласника з Криму – пакет із чорноморською рибою.
Якщо ж подивитися зараз зі сторони, Чорноморка – це мережа ресторанів в Україні, Молдові та Європі. А ще нещодавно вони відкрили справжнє місто кіз! На цьому команда не зупиняється — вона впевнено крокує світом, тому незабаром ви точно побачите проекти від цієї компанії для інших країн. Про відкриття та нові міста детальніше – на зустрічі!
P.S. якщо ви побачите при відкритті нового ресторану в Україні чи Європі величезні черги з гостей, скоріше за все це Ольга з командою відкриває новий заклад.
Як саме можливості IT-технологій можуть впливати прибутковість та популярність вашого закладу: .
А ви знали, що сучасні можливості IT-технологій можуть значно підвищити прибутковість та популярність вашого закладу?
Ще й позбавити від надмірної кількості операційних дій, оптимізувати деякі витрати та зробити роботу з меню, відгуками, резервами столів, оплатами карткою, замовленнями з собою або на доставку – легкою, простою і швидкою.
А ще залучити нових гостей до вашого закладу – без витрат на маркетинг та рекламу!
Як? Розкаже на RestoPraktiki Олексій Ільяш – засновник ChoiceQR.
малий бізнес в Україні vs в Польщі: особливості та підводні камені: .
Ведуть сімейний бізнес у двох країнах (Україна та Польща) та мають трьох діток. Щоденно вчаться жонглювати обов’язками та привілеями.
У кавовій сфері з 2010 року, пройшли шлях від комерційного зерна до свіжосмаженого та були першопрохідниками цієї теми у Херсоні з кав’ярнею КоКо, яка процвітала до війни.
Paloma Coffee у Вроцлаві зараз є однією з популярних місць зі specialty кавою.
як сімейний малобюджетний проект виріс в мережу успішних закладів: .
Співвласники HEIM cafe, Seagull Method cafe, Kefi greek bistro, Лісабон.
Аня і Міша мріяли жити біля океану і займатися улюбленою справою. 6 років назад переїхали з України в Португалію та відкрили перший заклад з бранчами і сніданками в Лісабоні.
З самого початку вони самі були собі командою: перші закупки доставляли на громадському транспорті, самі відповідали і за кухню, і за сервіс, і за соц мережі і тд. Завдяки цьому їм вдалося зібрати багато досвіду і відчути, що саме потрібно португальским гостям. Так вони наповнили свою справу любов’ю та турботою. Так ство
доставка та тренди FoodTech: .
З нами буде Дмитро Расновський – регіональний генеральний менеджер компанії Glovo в Східній Європі та Центральній Азії.
Керував запуском сервісу в Україні та відповідав за стратегію розвитку та операційну діяльність бізнесу. З 2020 року також відповідає за розвиток та масштабування діяльності сервісу Glovo у регіоні ECA: Казахстані, Киргизстані, Грузії та Вірменії. Тож він точно зможе розповісти про особливість роботи з різними ринками та країнами, чекаємо зустрічі у вересні
особливості створення та ведення бізнесу в Європі: .
Творець і власник ресторанів в Києві та Празі. В Києві – La Veranda та Файна Фамілія. В Празі – Babiččina zahrada, La Veranda, The Bistro víno a tapas.
* La Veranda протягом 20 років рекомендована гідом Michelin
Юрій розкаже про особливості створення та ведення бізнесу в Європі: команда, гості, принципи успіху. Але найголовніше – про особливості місцевого менталітету та адаптацію свого концепту саме під нього, бо в кожному місті і кожній країні – своя атмосфера та тренди.
Місце проведення